''Tα drugia των XP''


Και κάπου εδώ νιώθω ότι θα βγάλω φλύκταινες,το σύνδρομο του Προμηθέα θα με κυνηγάει μια ζωή και θα γίνω ο Παπα-διαμάντης (μπορεί και Παπα-καλιάτης πρωταγωνιστής λόγω της τραγικότητας των βιωμάτων μου) στο όνειρο στο κύμα.

Εργασία και χαρά..Τάξις και ασφάλεια..Εκθειάζω την τεχνολογία που με βοηθάει να goog-λάρω και να surfarw .Είναι άλλωστε το μόνο θαλάσσιο σπορ που κατάφερα να προσεγγίσω αρχές καλοκαιρινής-αποπνυκτικής ζέστης.Βάζω τη ΄΄φόρμα΄΄ μου και ξεκινώ.Πληκτρολογώ ακριβώς αυτό που θέλω.Μου βγαίνει-στη μεγάλη μου αναζήτηση-το πολυπόθητο αποτέλεσμα και δίπλα η λέξη ‘’Τσίπρας’’.Που είναι οι εποχές που απλά σου έβγαινε ο Harry Potter και η J.K.Rowling;
Ξαναψάχνω λοιπόν.Tα παραλλάσω και λίγο.Πατάω σε greeklish και μου βγάζει  kauestvs..Τι καθεστώς και αυτό!Ε όχι που δε θα εμφανίζονταν 1.583.928 αποτελέσματα!Σελίδα 1η.Βρίσκω τελικά στο περίπου αυτό που θέλω μετά κόπων,βασάνων και αλεπάλληλων ενδοφλέβιων την τελευταία ώρα της πληροφορικής με νεαρούς-αρκετά χιουμοριστικούς-διόλου μεταδοτικούς καθηγητές στο σχολείο.
Ανοίγω τη σελίδα που με ενδιαφέρει..Ο κέρσορας μικρός μα ετοιμοπόλεμος να τρέξει 100στάρι..Πελαγώνω..’’Μεσοπέλαγα αρμενίζωωωω και χω πλώρα τον καημό..’’ Ας κάτσω στον καημό μου προς το παρόν.Το μάτι μου κατεβαίνει σαν καρπουζάκι στον κουλοχέρι.Και άλλη γουλιά καφέ..Και άλλη μια στοχαστική διαταρραχή..
Εγώ μία μέρα θα τα παρατήσω όλα και θα..θα…θα.. θα..Ο μικρός Γιωργάκης πέρασε στο DNA μου!(american dream yeaaaaa !!! ).Εγώ παιδί μου γεννήθηκα για μεγάλα πράγματα.Μη πάει ο νου σου στο πονηρό.Εννοώ απλά πως γεννήθηκα για να σιγοντάρω τη Ρίτα την ώρα που δε θα πηγαίνει Μέγαρο. Ο παίδαρος θα μου πεις σε μάρανε όταν θα έχεις μία καμπούρα από τα 27.
Προσπάθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι όλα είναι τελειααα-τέλειααα—τέλειααα έχοντας ως screensaver-κατεβασμένο και αυτό από το Θεό GOOGLE- αυτό το πορτοκαλί ηλιοβασίλεμα του αγαπημένου μου νησιού που μυρίζει Ελλάδα..Αγνοώ προς το παρόν τη photosopia καθώς αυτό το πρόγραμμα κάνει overdoze στο πολυποκετικό μου laptop.
Παραισθήσεις παίζουν σε χορό τα ταλαίπωρα ματάκια μου.Ποια lsd;;;Έχεις δοκιμάσει ποτέ ακτινοβολία XP;;;Και χάνομαι στο νησί του έρωτα και βουτώ στις θάλλασες ως άλλη νηρηίς!