Χρυσάφι κόστισαν τα social media στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος





Σύμφωνα με τον Πίνακα (βλέπε παρακάτω) που δημοσιεύτηκε χθες στο Διαδίκτυο, η Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας φέρεται να ξόδεψε το ποσό των 45.000 ευρώ για να δημιουργήσει λογαριασμούς στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (youtube, twitter, facebook κλπ)!

Πιο ειδικά για την δημιουργία λογαριασμού στο YouTube φένεται να έχουν ξοδευθεί 6.150 ευρώ, για την δημιουργία λογαριασμού στο Google+, στο Facebook και στο twitter ξοδεύθηκαν 15.252 ευρώ για κάθε μια πλατφόρμα (σύνολο 45.756 ευρώ). Το σλόγκαν και το λογότυπο για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος φαίνεται να της έχουν κοστίσει 6.519 ευρώ, ενώ άλλα 24.600 ευρώ δόθηκαν για την δημιουργία διαδικτυακής πλατφόρμας πολυμέσων και μιντιακού υλικού, με στόχο την προώθηση της περιοχής και του τοπικού τουρισμού.



Παρόλα αυτά, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας χωρίς να αρνείται το γεγονός εξέδωσε μια ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για προβοκάτσια από “κακόπιστες φωνές”. Ισχυρίζεται μάλιστα ότι πρόκειται για μια προσπάθεια να καλυφθεί ένα σημαντικό κενό που αφορούσε την εν γένει εικόνα και προβολή της Περιφέρειας. “Κενό που έπρεπε να αντιμετωπιστεί προκειμένου να υποστηριχθεί η ανάδειξη και προώθηση της Δυτικής Ελλάδας ως τόπου με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αλλά και ως τουριστικού προορισμού”.
 

Η Περιφέρεια, χωρίς να προβαίνει σε άλλα σχόλια επί του θέματος και επί των εκτεταμένων αντιδράσεων, αναφέρει ότι οι προβλεπόμενοι διαγωνισμοί για την ανάληψη του έργου αυτού είχαν προκυρηχθεί και ακόμη αξιολογούνται οι προτάσεις. Αναφέρει ακόμη ότι τα ποσά αυτά αφορούν όλη την τριετή διάρκεια του προγράμματος προώθησης, όπως έχει σχεδιαστεί. Από την Περιφέρεια, πάντως, σχολιάζουν ότι δεν πρόκειται για περίπτωση κατασπατάλησης χρήματος, αφού και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι η δημιουργία τέτοιων λογαριασμών είναι εντελώς δωρεάν.

ΠΗΓΗ: Tvxs.gr