Υπουργός του Άσαντ αυτομόλησε!

του Μιχάλη Ταστσόγλου

Παραιτήθηκε ο Υφυπουργός Πετρελαίου της Συρίας

Ξεκίνησαν οι απώλειες για τον τύραννο Μπασάρ Αλ Άσαντ. Ο Υφυπουργός Πετρελαίου, Άμπντο Χουσαμελντίν, παραιτήθηκε και τάχθηκε υπέρ της εξέγερσης.




Πρόκειται για τον υψηλότερης βαθμίδας αξιωματούχο που κατά τον ένα χρόνο της επανάστασης στη Συρία εγκαταλείπει το καθεστώς Αλ Άσαντ και προσχωρεί στην πλευρά των εξεγερμένων. Με ένα βίντεό του στο youtube.com ο πρώην πλέον υπουργός ξεκαθαρίζει τη θέση του:

Εγώ ο Άμπντο Χουσαμελντίν, υφυπουργός Πετρελαίου και Ορυκτού Πλούτου της Συρίας, ανακοινώνω την αποσκίρτησή μου από το καθεστώς, την παραίτησή μου από τη θέση μου και την αποχώρησή μου από το κόμμα Μπάαθ. Ενώνομαι με την επανάσταση αυτού του αξιοπρεπούς λαού. Προτίμησα να κάνω αυτό που είναι σωστό, παρότι γνωρίζω ότι αυτό το καθεστώς θα κάψει το σπίτι μου και θα καταδιώξει την οικογένειά μου. Λέω σε αυτό το καθεστώς: φέρατε σε αυτόν που ισχυρίζεστε ότι είναι ο λαός σας έναν ολόκληρο χρόνο θλίψης και δυστυχίας, του στερήσατε τη στοιχειώδη ζωή και ανθρωπιά, οδηγήσατε τη Συρία στο χείλος της αβύσσου. (οι δηλώσεις είναι παρμένες από το kathimerini.gr).

Ο εν λόγω Σύριος πολιτικός παράγοντας μπορεί να υπηρετεί τη χώρα του από διάφορες θέσεις για περισσότερο από τρεις δεκαετίες, ωστόσο εκφράζει ανοικτά την αντίθεσή του με τα εγκλήματα του καθεστώτος ΑΛ Άσαντ.

Βέβαια, ακόμα παραμένει ανεπιβεβαίωτη η αυθεντικότητα του βίντεο.