Αρκετές φορές μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια που αρθρογραφώ, έχω μπει στην διαδικασία να λογοκρίνω τον εαυτό μου και να κόβω λέξεις που φαίνονται υπερβολικές ή χαρακτηρισμούς που είναι σκληροί. Έχω φτάσει στο σημείο να πετάω ολόκληρες σελίδες που έφτιαξα με κόπο έτσι ώστε να μη θεωρηθεί ότι επιτίθεμαι άδικα σε κάποιον. Ειδικά για αυτόν τον Γ.Α.Π έχω πετάξει πολλές τέτοιες σελίδες…
Σήμερα, σκεπτόμενος τι θα γράψω στο bloggers-tv για τις πολιτικές εξελίξεις χωρίς να επισύρω βαρείς χαρακτηρισμούς για τον πρωθυπουργό της χώρας, θυμήθηκα μια θρυλική ατάκα της Ρένας Βλαχοπούλου από την ταινία «παριζιάνα»...
Περισσότερα »
