Η εξομολόγηση του..ΓΑΠ: ¨Δεν ήθελα να γίνω πολιτικός" (video)

Ο Γιωργάκης, στην τελευταία του συνέντευξη ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έδωσε την απάντηση για τα όσα τον κατηγορούμε.Τα έκανε όλα με το στανιό!
«Δεν μου αρέσουν οι λέξεις κληρονομιά και αριστοκρατία. Είμαι από δημοκρατική χώρα και τόσο ο πατέρας μου όσο και ο παππούς μου ήταν αγωνιστές. Θα μπορούσα να ήμουν ακαδημαϊκός. Όλοι θέλουμε να ακολουθήσουμε το δρόμο μας, όμως είχα πολιτικές επιρροές κι έτσι αναμείχθηκα με την πολιτική» Αυτά δήλωσε ο Γιώργος Παπανδρέου σε συνέντευξη στο BBCκαι επειδή τα είπε στα αγγλικά είμαστε σίγουροι ότι αυτά εννοούσε.
Και αν νομίζετε ότι τελειώσαμε με τον ΓΑΠ κάνετε λάθος. Στην εκπομπή αποκάλυψε ότι θέλει να ανοίξει μια σχολή Δημοκρατίας στην Ελλάδα: «Η Ελλάδα είναι η χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία. Σκεφτόμουν να ανοίξω μια σχολή για την εκπαίδευση των πολιτικών, με εκπαίδευση για τη δημοκρατία». Δεν μας είπε βέβαια αν θα διδάσκει ο ίδιος ή αν φέρει φίλους του από το ΔΝΤ.