Η Rihanna εκπρόσωπος οίκου ένδυσης
H ποπ σταρ Ριάνα |
Ο οικός Armani αφουγκραζόμενος την τάση της εποχής επιλέγει μια "ζουμερή" κοπέλα για ν' αναδείξει τη νέα του καμπάνια .
Με τη στρατηγική του αυτή κίνηση ο οίκος όχι μόνο εμφανίζεται συνειδητοποιημένος απέναντι στην ανάγκη η βιομηχανία της μόδας να στραφεί σε πιο υγιή πρώτυπα αλλα κάνει και ένα άνοιγμα σε ένα πιο "μεγαλόσωμο" αγοραστικό κοινό .
Μετά τους αλλεπάληλους θανάτους νεαρών μοντέλων απο νευρική ανορεξία τα τελευταία χρόνια και τον κίνδυνο αυτή η ψυχωσοματική ασθένεια να γίνει πανδημία , έαν ανοίκετε στη γενιά των 20+ όπως εγώ σίγουρα έχετε παραδείγματα ανθρώπων συνομιλήκων που έχουν πληγεί, ίσως τελικά οι σχεδιαστές να πήραν το μήνυμα.
Οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερες λιπαποθήκες όσες δίαιτες και αν κάνουν, όσο photoshop και αν χρησιμοποιηθεί ,αυτή είναι άλλωστε και η διαφορά του γυναικείου από το ανδρικό- μυώδες σώμα, ίσως είναι καιρός ν' αγκαλίασουμε τις "ατέλειες" όπως έχουν βαφτιστεί κατα καιρούς οι καμπύλες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως γυναίκες όπως η Kim Kardashian μονοπωλούν το ενδιαφέρον στην άλλη όχθη του ωκεανού , αλλά ούτε είναι συμπτωματική η επιλογή της Whitney Thompson ενός "full figured model" για τον τίτλο του Next american top model .