Για την ελληνική “Huffington”

Κι όμως… Το εγχείρημα για την ελληνική βερσιόν της “Huffington Post” «τρέχει» κανονικότατα. Με σποραδικά ραντεβού, με πολύωρες tele- conferences και πολλά details μέσω… Skype.

Την εβδομάδα που μας πέρασε, επιχειρηματίας και επικεφαλής ομίλου που δραστηριοποιείται στο εγχώριο Internet (με sites, διαδικτυακά κανάλια, κλπ), είχε meeting με ανθρώπους εταιρείας που ειδικεύεται σε εφαρμογές και επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο.
Όλοι μαζί δηλώνουν λάτρεις του έργου της Αριάννας Χάφινγκτον και ετοιμάζονται για το επόμενο μεγάλο βήμα…

Πηγή: Mediablog