Το καλοστημένο & εγώ


 Βαρέθηκα να είμαι στο ίδιο έργο θεατής,την πραγματικότητα να βλέπω και να ξέρω ότι όλο αυτό που εξελίσσεται είναι ένα καλοστημένο έργο με ανθρώπους που παίζουν ένα συγκεκριμένο ρόλο.Ανθρώπους στο νόμο του συμφέροντος υποταγμένους και της προσωπικής φιλοδοξίας σκλάβοι. Ναι,με κούρασε η επαναλαμβανόμενη και πλήρως προβλέψιμη ακολουθία της. Όσο αντοχή και αν έχω όμως δεν θα τη σπαταλήσω για  να την κρίνω.


Ο ίδιος ο καιρός θα την  κρίνει και θα σας κρίνει,και αυτό νομίζω είναι χειρότερο.Είχατε μια ευκαιρία να βελτιώσετε τα πράγματα,να αλλάξετε το ρουν της ιστορίας,να πείτε κάτι σημαντικό στους ανθρώπους που σας πίστεψαν και σας άκουσαν.Τίποτα από αυτά δε συνέβη. Μας απογοητεύσατε...Με απογοητεύσατε...
Τώρα που το ξανά σκέφτομαι θα συνεχίζω να σας βλέπω.Να σας παρακολουθώ . Απλά θα ξέρω και θα ξέρετε ποιος είμαι και τι είστε,θα ξέρω και θα ξέρετε προς τα πού πάει η δουλειά και έτσι δεν θα είναι κάθε φορά δύσκολη η απόφαση μου όταν θα επιλέξω και σας ψηφίσω.


Τέλος




Υ.Γ.1  Another brick in the world... Pink Floyd -άκου
Υ.Γ. 2 Godfather Part 1 -δες
Υ.Γ.3 Διάβασε
Δημήτρης Κωνσταντάκος
www.theprismofreality.blogspot.com