Μετά τα LADA, έρχονται τα «EL-LADA»!

Τα σχέδια της Namco για το εργοστάσιο στη Ραιδεστό
Namco στη Ραιδεστό, ρέπλικες Πόρσε στην Κατερίνη

Δύο νέα μικρά εργοστάσια αυτοκινήτων ετοιμάζονται στη Βόρεια Ελλάδα για την παραγωγή αυτοκινήτων. Στη Ραιδεστό μπαίνει ξανά μπροστά η παραγωγή των θρυλικών Pony της ελληνική εταιρείας Namco, ενώ στην Κατερίνη η Replicar θα παράγει...
Porsche.

Επανέρχεται το θρυλικό Pony
Στη Ραιδεστό Θεσσαλονίκης και στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις της εταιρείας  Namco, αναμένεται να ξεκινήσει το συντομότερο δυνατό η κατασκευή του ανανεωμένου Jeep Pony. Το Pony είναι ένα ελληνικό αυτοκίνητο που μεσουρανούσε την δεκαετία του 70 και του 80, ωστόσο το 1995 σταμάτησε η παραγωγή του γιατί κρίθηκε ασύμφορη οικονομικά. Τώρα η οικογένεια Κοντογούρη που έχει την εταιρεία NAMCO ξεκινά και πάλι την παραγωγή του και πλέον αναμένει τη σχετική έγκριση από το υπουργείο Μεταφορών.

Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέσει ένα απλό χρηστικό αυτοκίνητο για όλο τον κόσμο, με «ατσάλινη» αντοχή και χαμηλή τιμή, στα πρότυπα της ρωσικής Lada. Στόχος είναι το αυτοκίνητο να εξαχθεί και σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως της Ινδίας και της Αφρικής. Μάλιστα, αν όλα πάνε καλά με το PONY και έρθουν τα πρώτα έσοδα, η εταιρεία δηλώνει ότι θα προχωρήσει και στην παραγωγή νέων μοντέλων καθώς ήδη υπάρχουν έτοιμα τα σχέδια για την παραγωγή ενός μοντέλου 4X4 καθώς και ενός μικρού πρωτοποριακού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.
 

Ρέπλικες Πόρσε και στην Κατερίνη

Έγκριση τύπου πήρε - σύμφωνα με ανακοίνωση του ΛΑΟΣ - και η "REPLICAR HELLAS" που φτιάχνει PORSCHE στην Κατερίνη.

Η ανακοίνωση αναφέρει: "Αξίζει να σημειωθεί ότι - επίσης κατόπιν εντολών του Προέδρου του ΛΑΟΣ κ. Γ. Καρατζαφέρη προς τον Κ. Αϊβαλιώτη - το 2010 ετέθη προς τους κ. κ. Ρέππα και Τσιόκα (τότε Υπουργό και Γ.Γ. Μεταφορών, αντίστοιχα) το ζήτημα της έγκρισης τύπου και για άλλη μια 100% Ελληνική επιχείρηση κατασκευής αυτοκινήτων που εδρεύει στη Μακεδονία, την «REPLICAR HELLAS», η οποία φτιάχνει - κατόπιν αδείας της PORSCHE - ρέπλικες αυτών των φημισμένων Γερμανικών αυτοκινήτων στην Πιερία και κάνει εξαγωγές στην Ελβετία αλλά και στην ίδια την Γερμανία (!). Και γι’ αυτό το ζήτημα υπήρξε αίσια έκβαση και πλέον όποιος Έλληνας θέλει να δημιουργήσει μια Ελληνική επιχείρηση παραγωγής ή συναρμολογήσεως οχημάτων μπορεί να ενημερωθεί για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει με βάση το ΦΕΚ που έχει εκδοθεί".


www.bloggers-tv.blogspot.com με πληροφορίες από tanea.gr & newsit.gr