Ο Μάκης Βορίδης & η συνέχεια του πελατειακού κράτους


Την ώρα που οι πολίτες βιώνουν την προσωπική τους δυστυχία στο έπακρο εξαιτίας των διεφθαρμένων πολιτικών του ελληνικού πελατειακού συστήματος, αρκετοί κυβερνώντες συνεχίζουν στο μοτίβο των κλασικών εικονογραφημένων διεφθαρμένων τακτικών.


Ακόμα και σε αυτή την κρίσιμη καμπή της ελληνικής οικονομίας η οποία δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ούτε τις πιο χαμηλές συντάξεις, υπάρχουν υπουργοί με συγκεκριμένα ονοματεπώνυμα που πιστεύουν ότι ξεγελούν το εκλογικό σώμα, προσπαθώντας να αποκομίσουν  προσωπικά πολιτικά οφέλη μέσω της εξυπηρέτησης συντεχνιών.

Τελευταίο τρανταχτό παράδειγμα, η ρύθμιση που επιχείρησε να προωθήσει ο υπουργών Υποδομών Μάκης Βορίδης, η οποία αντί απελευθέρωσης, «έκλεινε» τις μεταφορές στα υγρά καύσιμα για μία οκταετία. Μία τροποποίηση που αντί να κινείται στην εξυγίανση της οικονομίας και το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων, εξυπηρετούσε τα συμφέροντα μιας κλίκας 700 - 800 ανθρώπων. Ευτυχώς η νυχτερινή τροπολογία Βορίδη αποσύρθηκε.

Και μπορεί ο Βορίδης να μην πέρασε τελικά το δικό του, ωστόσο το απόσταγμα αυτής της πολιτικής περιπέτειας είναι ότι οι πολιτικοί και οι υπουργοί του ρουσφετιού δεν έχουν βάλει μυαλό στο κεφάλι τους και συνεχίζουν στον ίδιο δρόμο της διαφθοράς και της αναξιοπιστίας, υπονομεύοντας για πολλοστή φορά τους πολίτες που τους ψηφίζουν. Με τέτοιες πολιτικές αναξιοπιστίας σκοπεύει άραγε να κυβερνήσει η Νέα Δημοκρατία όταν και εάν θα εκλεγεί κυβέρνηση;